quinta-feira, 17 de setembro de 2015

No decorrer do dia dedique parte deste dia a VoCê. Boa Tarde.

No decorrer do dia dedique parte deste dia a VoCê. Boa  Tarde.

Enya Greatest Hits and Josephine Walls Best


https://www.youtube.com/watch?v=9Ju0PI1tKBQ

It's finally here, the HD video of Josephine Wall's Best Art and Enya's Greatest Hits! This is the long awaited sequel to my popular video "The Best of Enya & Josephine Wall" which as you may know was my first big hit video on YouTube that really inspired me to start making more videos for my channel. Thank you for watching! Blessings of Peace, Joy, Light & Love to you and all who view this!

If you enjoyed this video, please support the artists!
Music by Enya - Amazon - http://www.amazon.com/Enya-Greatest-H...

"É finalmente aqui, o vídeo HD da melhor arte de Josephine Wall e Greatest Hits da Enya! Esta é a tão esperada sequela para o meu vídeo popular "The Best of Enya & Josephine Wall", que, como você sabe foi o meu primeiro vídeo no YouTube grande hit que realmente me inspirou para começar a fazer mais vídeos para o meu canal. Obrigado por assistir! Bênçãos de paz, alegria, luz e amor para você e todos que vêem esta!"

Um comentário: